underbara fredag

Nyduschad fixad och klar. Snart kommer mamma och hämtar mig och skjutsar mig till jessica, hoppas på en liten fika där ;) Glömde skriva grattis på bloggen till fina Sandra som fyllde 20 år igår! Min extra syster och vän. Hon är fin hon. Ska möta upp tjejerna på tåget sen för att göra lite äreenden i stan innan vi åker till Cornelia :)

Det jag köpte igår, samt ett par "uggs".


                               

                                         nya skortan, (ska självklart inte användas till kjolen)

                              

                                                                   svart enkel koft med coola fickor 

                                  

                                                                            söt spets topp

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0