ett fint hjärta

Somnade i soffan när jag kom hem, börjar bli en vana. Men det är så jävla skönt. Efter middagen gjorde jag ett ryck och städade hela rummet, det var kläder över hela golvet. Men idag rensade jag och dammade t.o.m. Åkte med min fina mamma till arlanda och hämtade brorsan, fick jättefina vinröda converze som jag ville ha samt massa goda krämer från Victoria secret. Tack världens bästa bror.

Jag och mamma hann prata en hel del innan vi kom ut till arlanda. Jag skrev en lång text om det nyss, men jag ändrade mig. Jag håller det för mig själv. Vi har så fina samtal ibland, Djupa. Om livet och om dig pappa. Jag vet vart min kämparglöd kommer ifrån. Den är ifrån min mamma. Hon gjorde ett val, hon valde att kämpa och aldrig ge upp. Det ska jag alltid göra för dig mamma. För det har du alltid gjort för oss. Aldrig gett upp. Du är den mest fantastiska människan på jorden.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0