vem skriver manuset?

Man är ju inte mycket mer än en geek som läser en jävla massa bloggar. Framför allt läser jag mina vänners bloggar, men jag läser även en del "c-kändis bloggare" också. Haha jag menar skvaller hit och dit kommer ju alltid att vara kul att läsa. Kanske e jag som ska skaffa mig ett liv ;)

Jag hittade Jockes och Nemos blogg. Nemo skrev detta i sin blogg

"Nu kanske ni börjar förstå hur denna märkliga värld funkar. Alla lurar alla. Alla är ytliga. Alla är falska. Alla hugger varann i ryggen. Ingen i denna märkliga blogg-C-kändis-värld mår fan bra. Det känns som om alla är trasiga rakt igenom. Alla är dead inside. Ingen kan slappna av och vara sig själv. Må genuint bra. Alla spelar ett slags skådespel. Är någon ens på riktigt? Vem skriver manuset?"

HA-HA. Skönt skrivet faktiskt. Alla är väl antagligen helt slut i huvudet, men ändå tröttnar man ju inte på att läsa all skit ;)

 

Måste ju säga att Jockiboy är ju helt klart roligast i huset i kungarna av tylösand, samtalen med hans tjej är ju priceless.


Kommentarer
Postat av: J

hahaha hans tjej är ett jävla offfer som är så jävla bitter. o jockii är en fucking toffel o borde skaffa sig en stake FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-23 @ 17:22:03
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahahaha du fattar inte! han ringer sin brud o säger, kan inte vi bli kompisar istället? då säger hon : nej aldrig i livet. så säger jocke : vadåra, är jag en dålig kompis eller?



LOVE

2010-10-24 @ 10:09:59
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: J

hahaha jaaaaaaaaaaag vet hahaha!!! han är ju helt lost i huvudet. skadad kille :)

2010-10-24 @ 12:33:28
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0