en ny vecka på ingång

Den här veckan kommer bli en annorlunda vecka. Den kommer vara kort, eller kanske väldigt lång. Jag vet inte. På torsdag åker vi ner till Mjölby, till min moster och mina kusiner. På fredag morgon är det begravning. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå, men det kommer bli så klart och tydligt när man kommer dit. Vi pratade om släkten på MSK lektionen, jag höll på att säga att mormor är den ända jag har kvar av mina föräldrars föräldrar. Men kom på mig själv. Jag har inte dig längre. Du är inte kvar längre. Så jag valde att vara tyst. Jag fick ont i magen.

Kommer iallafall få träffa mina fina tjejer på fredagkväll, tror jag kommer behöva det. Annars bjuder veckan på kaffedejt, plugg och det där vardagliga :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0