too late

Alltså när fan ska oturen vända? Jag har haft sån extrem otur senaste tiden, imorse vaknade jag av (vi skippar att ta upp det) sedan kollar jag på klockan, då har jag ställt mitt alarm på 20:00. Så min morgon blev inte som planerad, får ta cykeln i sista sekunden snart istället. Jag menar jag har faktiskt tagit mig till botten nu, snart måste det ju börja bli bättre, ellerhur? Det här är alltså ett av alla 100 jävla tillfällen det gått snett senaste dagarna. Då behöver jag ej räkna med att jag fick gå till spånga station, hade en krona för lite på mig för min morgonkaffe och fick muskelbristning i båda låren.

Bitter. Men okej vi börjar om från början. Godmorgon, fantastiska underbara måndag. Hoppas du har massa kul att bjuda på!

     

Tjejer, jag skulle t o m dra i mig en fish boul med sex on the beach nu. Ni förstår ju innebörden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

f i s h B o u l - take me back!!

2010-09-07 @ 17:28:30
URL: http://corneliaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0