tröTT

Det här har jag längtat efter sen jag vaknade imorse, att få krypa ner i soffan under filten. Förlorade matchen med 2-1 igår, jävligt surt faktiskt. Kände att vi borde fått 3 poäng med oss, men nä. Spelade iallafall hela matchen, 2x45, vilket är jävligt skönt att låren pallade. Men brast en del i slutet på andra, så idag kan man knappt gå. Men jävligt skönt att spela hela!

Åkte direkt hem till Dogge efter matchen, åt middag duschade sen kröp vi ner och kollade nya one tree hill. Låg och myste och pratade innan jag somnade i hans famn. Tvingade iväg mig själv imorse, så kommer man till skolan så är lektionen inställd, som vanligt med andra ord.

Surra med Emmsi precis i tele och nu ska jag sova en timme innan jag ska ner på träningen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0