ingenting kan få mig härifrån

Inte förens nu är jag hemma igen, känns som jag alltid är på resande fot med tung packning. Men jag gillar det, att flänga runt och sysselsätta sig. Lika mycket som jag uppskattar en lugn timme ensam i soffan. Träffade Jonnsi i slussen i torsdags, jobbade natt, hann festa efter jobbet en stund också. Att dricka kaffe lyssna på bra live musik och röka har varit en stor del av vår sysselsättning, och pratat extremt mycket. Om allt. O Bengan, satan. love him! Han e bäst.

Vi klev av båten och strosa runt på götgatsbacken ett tag, satte oss på ett café och kollade ut genom fönstret och såg regnet ösa ner och pratade ännu mer och drack ännu mer kaffe. Så himla mysigt. Du är en fantastisk vän.

Åkte vidare till Cornelias praktikplats, vi handlade mat och mys på ica innan vi tog bussen hem till henne. Tog en dusch, Cornelia lagade grym mat, tände ljus i hela lägenheten, kollade idol och hade skitmysigt. Blev ett glas vin med hennes syster också. Tråkigt nog skulle hon upp och jobba imorgon, så Dogge hämtade mig i vällingby senare på kvällen så åkte vi hem och kollade på sommaren med Göran.

NU är jag hemma i soffan. Ska laga middag med mami om en stund, sen ska jag hem till Emma och mysa ikväll.
Imorgon blir det kalas för lilla joel, match och födelsedagsmiddag med älskling och hans familj.

Där fick ni en bok, tack o hej :)

                                


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0