vet ni vad? jag kommer aldrig ge upp

Grym dag. Jag var i skolan, sen åkte jag hem och städade rummet. Mötte upp Emma och mamma, gick i centrum lite. Sen käkade jag och Emmsi middag och sanckade skit. Blev ett gäng timmar på graninge också, kollade våran träning fram till 22 och garvade oavbrutet, bara för att vi e så jävla roliga. Skönt att sverige vann stort också.
Imorgon blir det skola - fika med jessica - vidare till Dogge. På torsdag morgon åker jag bort som sagt, begravning på fredag.. Fy :( Mitt fina hjärta, min fina mormor.

Nu har jag en hel del att packa iordning, så man får någon sömn inatt. Kärlek till alla underbara fantastiska människor som jag har i mitt liv.


                             


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0